fredag, december 24, 2004

ismael is here



ja, och har, det ar pa andra sidan planeten, dar man inte har prickar over vissa bokstaver. har far ni en del prickar pa en gang: ....:::::...:.:
okej, nu racker det.
jag kan inte annat an halla med andreas i hans grova och hederskrankande pahopp pa en folkkar ledare. det ar alldeles for lite sant i vart (for mig just nu avlagsna) avlanga land. sparka uppat och slicka (?) nerat!

nar det galler haniflistor sa kan jag bara tycka att janne nastan borde kommit tvaa pa sin lista over hart arbetande hanifiter.
jag kontrar med en egen lista.
hanif bestar, som kanske alla inte vet, av fyra sangare. (och tre och en halv gitarrister...)
fragan ar inte vem som sjunger bast for den tavlingen har redan avgjorts i det att vi bildade bandet, per automatik, sa att saga.
men vem sjunger bast stamsang?
kanske ar denna "tavling" ocksa redan avgjord?
jaha, i sa fall sa slutar jag skriva ungefar har. vem som vann kan ni fundera pa sjalva...

ismael

1 kommentar:

Andreas sa...

Äh... Sluta slicka neråt Isma! :-)
/Andreas