måndag, april 23, 2007

New Kids in the Block



Det var ett tag sedan jag bloggade nu. Ibland krävs det en stor världspolitisk händelse för att sparka igång den gamla bloggmaskinen. Och det var precis vad som hände...

Sunblock har bytt medlemmar och förändringen är total. Det skall nämligen inte vara lika lättklätt längre. De tre tidigare medlammarna är utbytta mot tre nya (kan man göra så? skulle vi kunna byta ut hela Hanif?) och de nya tjejerna är det lite mer ordning på. Vi skall slippa se bikinidans och kommer istället att få se dans i kortkorta kjolar. Eller som nya medlemmen Emily Almberg uttrycker saken: "Sunblock är ett koncept där musiken är det viktigaste".

Visst.

Det är klart att gruppen hade toppat englandslistan även om de frontats av de där feta minimortorcykelsguinnessrekordbokstvillingarna. Att de nya tjejerna rekommenderats av just Bingo Rimér är givetvis en slump.

Visst.

Ingen av Sunblocks medlemmar hörs på den nya singeln som släpps, men de nya frontpersonerna har högt ställda mål. "Vi hoppas att få chansen att sjunga sedan", säger Nina Crewson. "Det skulle vara jätteroligt och det är absolut ett mål."

Visst.

/Andreas

5 kommentarer:

Martin Domeij sa...

Jag förstår inte.

*Slippa* se (halv)nakna fruntimmer?

Andreas sa...

Jag förstår inte heller... Idén är befängd.
/Andreas

racingpaperplanes sa...

Jag trodde du skulle blogga om Leijonborgs avgång. Jag antar att du filar på det. Allt annat vore tjänstefel!Nu faller ju nästan allt som Hanif drivs av!

Fast det är klart det finns ju så många andra politiker att roas/uppröras av. Lars var ju ändå inte så "farlig" eftersom han verkar helt dum i huvet.

Sen en annan grej helt appropå inget. Den där ordverifieringen (något Leijonborg måste hittat på i linje med språktest-frågan) man måste göra innan man får posta här; varför i helvete kan de inte skriva bokstäverna så man kan läsa dem? Det krävs oftast minst två försök innan jag lyckas posta nåt. :)

Det kanske är jag som är dum i huvet?

Andreas sa...

Mm... Kanske. Hur så? Aspirerar du på partiledarplatsen eller?
/A

Anonym sa...

Vad är Sunblock? Äh, svara inte, jag anar att det platsar på hyllan för onödigt vetande inne på kunskaplagret.

För övrigt håller jag med racingpaperplanes om den där ordverifieringen. Två försök varje gång....det ska kanske vara så?

Förresten, en oändligt konstig benämning. ORD-verifiering? Några ord är det ju knappast frågan om. "Skriv in de tecken du ser i bilden ovan". Är det ett ord, en bild, eller ett par tecken eller....vad? Eller menas det "skriv i bilden ovan in de tecken du ser"?

Det går inte begripa vad jag snackar om här, inte sant? Tappade bort mig själv. *går o lägger mig*